Ptt e imza fiyatları

PTT e-imza kaç günde gelir?

E-imzanız PTT Kargo ile adresinize 3 İşgünü içerisinde teslim edilir.

PTT e-imza nasıl kurulur?

PTT Merkezleri'nden Eİmza Başvurusu Nasıl Yapılır? – E-GÜVEN eimza başvuru formunu doldurunuz. – Başvuru işleminizi gerçekleştirebilmek için gerekli belgelerinizi PTT Merkezi KEP gişesine teslim ediniz. – Tercih ettiğiniz Eİmza paketine (1,2 veya 3 yıllık) ilişkin ücretin ödemesini gerçekleştiriniz.

E-imza için gerekli evraklar nelerdir?

Başvuru sahibinin üzerinde T.C. kimlik numarası açıkça yazılı nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve geçerli resmi kimlik belgesinin aslı, İmza sirkülerinin fotokopisi, Nitelikli Elektronik Sertifika taahhütnamesi ve başvuru formu.

E-imza nasıl alınır?

Adobe Sign, otomatik olarak size ve gönderene imzalanan son belgeyi gönderir.

  1. E-postadaki inceleme ve imzalama bağlantısını tıklatın.
  2. Belgedeki bilgi istemini tıklatın.
  3. İmza oluşturun.
  4. İmza seçeneğini belirleyin.
  5. Belgeyi İmzala.
  6. İmzalamayı tamamlayın.
  7. Gönderin.

PTT’den mobil imza nasıl alınır?

Pttcell Mobil İmza servisine abone olmak için Ptt Ulus Merkezine başvurmanız yeterlidir. Başvuru sırasında beyan edeceğiniz nüfus cüzdanınız ve imzalayacağınız servis taahhütnamelerinden sonra SIM kart değişikliğiniz yapılacak ve size serviste kullanabileceğiniz 128K SIM kart teslim edilecektir.

E-imza kime ait?

Eimza, elektronik işlemlerde gönderilen bilginin gönderim sırasında değişmediğini, gönderen kişiye ait olduğunu ve inkar edilemeyeceğini garantiler. Eimza elektronik ortamda gerçekleşen işlemlerde kişilerin kimlik bilgilerinin doğruluğunu garantiler. Eimza gerçek kişiler adına oluşturulur.

PTT e-imza hemen alınır mı?

PTT EİMZA BAŞVURULARI En Yakın PTT Merkezine Teslim Edilir. E-imzanız PTT Kargo ile adresinize 3 İşgünü içerisinde teslim edilir.

Related Posts