Ürün şikayet hattı

ALO 130 Ürün Güvenliği İhbar ve Şikayet Hattı Sorunların çözüm noktası ALO 130 hattı vatandaşlarca aktif olarak kullanılıyor.

Nereye şikayet edebilirim?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.

Hatalı ürün nereye şikayet edilir?

Tüketici, ikametgahının bulunduğu veya işlemin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabilir. Bu aşamada tüketici uyuşmazlık konusu bilgi ve belgeleri tüketici hakem heyetine sunmalıdır. Yapılan inceleme sonucunda tarafların tüketici hakem heyetine itiraz hakkı bulunmaktadır.

Marketleri nereye şikayet edebilirim?

Bu süre Türkiye genelinde ortalama 15 gündür. Tarafımıza ulaştırılan şikayetlerin takibi; şikayet sahibi tarafından Alo 174 hattı aranarak ya da T.C. Kimlik Numarası iletilerek www.alo174.gov.tr adresinden yapılmaktadır.

Giyim sitesi nereye şikayet edilir?

Danışma Hattı ile tüketiciler; insan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünleri ve firmaları ihbar edebiliyor, sorunlarıyla ilgili bilgi alabiliyor. ALO 175 Tüketici Danışma Hattı'na 2017 yılında ilk 9 ayında 237 bin 316 çağrı geldi.

E Ticaret dolandırıcılığı nereye şikayet edilir?

İnternet dolandırıcılığı şikayeti savcılığa yapılmalıdır. Savcılık şikayet dilekçesi ile suç duyurusunda bulunmak doğru bir hareket olacaktır. Aynı zamanda satın alınan ürünün değerine göre Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunulması mümkündür.

Beni rahatsız eden numarayı nereye şikayet edebilirim?

Peki telefonla rahatsız edenlere karşı ne yapılabilir, rahatsız eden numaralar nasıl şikayet edilir? Bu tip durumlarda yukarıda da bahsettiğimiz üzere yasal haklarınız bulunmaktadır. Rahatsızlık veren numara hakkında savcılığa dilekçe ile şikayette bulunabilirsiniz.

Sahte kozmetik ürün nereye şikayet edilir?

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, güvensiz ürünlerin bildirimi için kurulan "Alo 130 Ürün Güvenliği Şikayet Hattı"nın faaliyete geçtiğini belirterek, "İhbar ve şikayetler, en kısa sürede işleme alınacak ve sonuçlandırılacak" dedi.

Related Posts